lördag, mars 24, 2007

Soligt vårlikt...

..de är det ute idag! Riktigt härligt måste jag säga...vart å sprungit på stan idag, fick inhandlat lite onödenheter som skor, vinterskor (ja, lika bra att köpa nu då de är halva reapriset än då de är ordinarie innan vintern kommer nästa gång och så slipper jag leta vinterskor då) , lite kläder. Det var kuligt, men jag hittade inte det jag ville hitta, en fin lite längre tröja, men men, det får bli en annan gång.

Helgen spenderas hemma hos mamma och co, skönt att slippa göra mat och sånt där...lite lat får man vara ibland. Och så kunde jag se hockeyn igår där Modo vann även andra semifinalen mot HV71, blir spännande imorgon nu...*håller tummisarna*

Jag ser fram emot då våren är här och det är riktigt varmt ute och man kan sitta ute i solen och äta en glass eller fika på en uteservering, mysigt! Fast vänta nu, det kanske är sommaren man kan göra det på...nåväl jag är lite förvirrad....;)

Nu ska jag ta plats i soffan och se lite TV innan det vankas middag här..

Ett sista ord:
"Hela världen är en rad underverk men vi är så vana vid dem att vi kallar dem vardag"

3 kommentarer:

Anonym sa...

Första glassen i solen hände igår på stan, även om det inte var mjukglass. Så det räknas egentligen inte...

Och kläder - vilket hopplöst företag. Som tjej förväntas man väl tycka att det är relativt roligt det där, men jag är ute efter nya jeans. Och prova byxor är nog det minst roliga man kan göra.. .tycker jag..

Anonym sa...

Jag och Lina var på stan igår när det var så fint väder. Så då tänkte jag att vi skulle ta oss en glass. Men icke då!! Lina ville inte ha...jag fattar ingenting. Hon som aldrig brukar säga nej till sånt. Det är snarare jag som brukar backa...jaja bättre lycka nästa gång =) Snart ska du få tillbaka dina hantlar. jag flyttar i slutet på maj så då tar jag dom till övik. Har du saknat dom?

Kramis Petra

Camilla sa...

Petra: Jadu, men de är ju för tidigt med att äta glass ute ännu, de hör till sommaren, då mjukglassen börjar finnas att köpa då kan man äta glass ute, Just ja, de hade jag glömt att du hade dom...alltså har jag inte saknat dem. =) Synes vännen, longt time no see har det blivit...