söndag, mars 04, 2007

Nya tag...

...det är just vad det gäller att ta nu! Helgen vart inte riktigt som planerat, eller jag gjorde inte de saker jag tänkt göra vilket innebär att jag nu har det kvar att göra...Dock pluggandet har jag gjort bort, så förhoppningsvis förberedd inför seminarium imorgon, och jag tror mig kan ha kommit på en frågeställning och ett syfte iför rapportskrivningen, som måste påbörjas imorgon. Har satt en deadline åt mig själv, skla vara klar med rapporten senast fredag! Jag hoppas att jag kommer lyckas med att hålla den, skulle vara så skönt med att ha en integöranågonting helg....=)
Iofs kan jag ju säga att helgen vart en sådan helg också, dock ofrivilligt men det behövdes kanske...vad vet jag...

Ihelgen var det ju slutspelslottning, Modo möter Timrå i kvartsfinalen, norrlandsderby, det kan nog både bli tufft, roligt och spännande! Få se om Modo lyckas bryta tradition och ta sig längre än till kvartsfinal....den som lever får se....
Dock inte vart så insatt i hockeyn i år, känns som intresset börjar svalna lite..annat som kommit att bli intressantare...

Konstigt det där, hur ens egna intressen kan bytas ut mot andra intressen som man förr tyckte sådär om men som nu konkurrerar ut de intressen man tycker jättebra om...oj näe...de vart en konstig mening...=)

Bor hemma i huset nu då resten av familjen är i fjällen å njuter å åker slalom...(näe ja ä inte bitter)=), jag är kattvakt åt mina egna katter...härhemma, huset är så stooort å tyst och tomt....Ocxh alla dessa ljud som hörs, väggar som knäpper, pelletsmaskinen som lever om...ja allt möjligt....gaaah!
Dock verkar katterna sakna familjen, igårkväll gick de runt här å de såg ut som de letade efter resterande familjemedlemmar...fast idag verklar jag duga bra...=)
Ska mysa lite med dem nu tror jag, om jag hittar åt vars de lagt sig nånstans...

Laddad för en ny vecka, nya tag och nya möjligheter!? Jajjebox!=)

Ett sista ord:
"Det du inte hinner idag, kan du göra imorgon"

1 kommentar:

Linda sa...

Jag å Lina ska ner på matchen på måndag (om en vecka alltså) Bokade buss+matchbiljett idag!! Sugen på å hänga med så får du mer än gärna göra det. Vi har ståplats (vad annars??) Kramen!