onsdag, mars 07, 2007

Kollisionskurs...

...med mina egna tankar!! Ja så illa är det nästan då det gäller skrivandet av den dära ministudien, visserligen börjar jag se slutet på ministudieharvet, men jag vet som inte om jag ska ändra på saker och ting eller om jag bara ska låta det vara?? Gaah, tankarna är inne på kollisionskurs...

Fler som var inne på kollisionskurs var Modo-Timrå igår, en massa slagsmål och matchstraff....norrlandsderby säger jag bara. Tyvärr gick Timrå segrande ur striden, men det är några matcher kvar att spela om

Igår hamnade min ena katt, Simba, i slagsmål med en annan kissemiss här utanför på vår altan...oj så de bråkade, och levde om...aldrig hört såna hemska ljud förr....Tror Simba gick vinnande ur den fighten, för den andra katten gick härifrån med sänkt huvud..hehe Idag är Simba jättehes, kan knappt jama....men så går de ibland...

Skulle behöva bära in lite pelletssäckar idag, de står som ute, tänkte jag kunde vara snäll mot min kära familj och hjälpa till lite nu medans jag är hemma och vaktar huset och katterna=) Men ja, ofrivilligt orkar jag inte helt enkelt, men ska försöka iallafall, lite träning kan man ju iaf få, tycker jag. Träningen ha som bara försvunnit de senaste veckorna för min del, risken är väl att det lär dröja tills nästa träningspass....har man en gånh hamnat i loopen kan det vara svårare att ta sig ur den....än vad man tror till en början....

Kanske jag ska ta och skriva lite mera på min ministudie tillika rapport, så jag får lite ro i kroppen...*smile*

Ett sista ord:
"Everything changes...."

1 kommentar:

Anonym sa...

kollisionskurs med tankarna kan man lugnt säga. Bestämde mig igår eftermiddag om vad jag skulle skriva om på ministudien - det säger väl allt?! ha ha