söndag, mars 18, 2007

Oj oj

...va mycket som hinner hända på 10 timmar, jobbade idag, började 10 och slutade kl20 ikväll, och på den "lille" stunden, hann mycket hända. För det första så har en massa massa snö kommit på bara ett par timmar, mysigt ,men ändå inte. Var ju vårväder senast igår, men så bor jag ju i Norrland så där kan vädret tvärvända, så jag är inte förvånad...Våren ska inte komma förrns om några veckor... För det andra så vann Modo ikväll vilket innebär att de är vidare till semifinal, jag trodde inte att de skulle ta sig vidare efter de två mindre bra hemmamatcherna, men så tändes lite gnutta hopp i och med att de vann borta mot Timrå, men trodde aldrig de skulle kunna ta sog samman och vinna ännu en hgång, men de kunde devisst, skojjigt, en tradition är bruten!=)
Det va det som hann hända under min dag på jobbet, som för övrigt var riktigt lugn, hände inte mycket...

Nu har jag hittat hem coh in från snöstormen, hoppas det är bättre väder imorgon då det återigen är dags för en tur med buss till Umeå och skola, ny kurs, nya tag!

Nä, nu tror jag bestämt det blir lite kvällsfika, macka och te med mjölk, nä jag har inte lärt mig ännu att inte ha mjölk i teet!;)

Ett sista ord:
"Förlora en timme på morgonen och du jagar den hela dagen"

2 kommentarer:

Anonym sa...

så otroligt sant!!! alltså, det där om att förlora en timme på morgonen...finns nästan inte mycke som är så jobbigt som att försova sig...hela dagen blir knas...
saknar dig...vi måste ses nåt!! kram

Anonym sa...

Du är utmanad!