onsdag, april 01, 2009

April, april

..din dumma sill, jag kan lura dig vart jag vill! Ja idag är det 1 april och jag har lyckats med att inte gå på några aprilskämt so far...det känns bra. Brukar annars vara väldigt lättlurad;)

Idag har vårkänslorna visat sig, solen har visat sig och vårvarmt ute, härligt härligt! Löpturen gick väldigt bra idag, så härligt att springa i detta väder, hoppas det håller i sig några dagar nu. Har även hunnit med lite träning på Curves, jippie!=) Nu känner jag mig duktig. Annars är det bara bra med mig, jobbar och står i på kortiddsboendet, just nu är jag ledig fram tills lördag då det åter blir jobb. Skönt att vara ledig men det får inte bli för länge frö då blir man rastlös;9 Imorrn ska jag städa lägenheten, träna och inte göra så mycket mera tror jag...det kanske räcker till.

Nu är det bara 1 vecka tills vi åker norrut över påsk, härligt värre!=) Hem och träffa nära och kära och missemissarna=)

Over and out!

Inga kommentarer: