måndag, april 20, 2009

Tjohooo

Nu är det ny vecka med spännande saker. Jag har haft jobbarhelg och jobbat idag med, ledig imorrn, skönt!=) På onsdag jobbar jag min sista dag, får inte förlängt genom att hon som jag vikarierat för har kommit tillbaka, lite trist men jag får ju fortfarande jobba på timmar. Dock var det väldans skönt att ha ett schema att gå efter är som lättare att planera saker då, men men det ska nog gå bra ändå=).

Förkylningen börjar ge med sig och ikväll är det träning som gäller, härligt! Hinner inte träna så mycket denna vecka, bara 3 dar för på torsdag åker vi till USA!! Det kanske jag glömt att berätta, men så ligger det till. Ska bli så skoj,och spännande och nervöst. Tror minsann jag lyckats få lite resfeber, mest orolig är jag för säkerhetskontrollen i USA, men det ska nog gå det med, eller vad tror ni? Vi blir borta i 12 dar tror jag det blir…Jag har aldrig varit så långt borta någongång. Har som mest vart på kanarieöarna. Ska ladda upp med en massa tidningar och korsord utifall att jag skulle få långtråkigt på flygresan vilket jag inte tror är någon risk;)

Så imorrn blir det till att packa och tvätta och fixa härhemma så allt som ska göras hinns med.

Solen skiner här men värmen är inte med solen, typiskt! Hoppas värmen hittar fram snart också, iofs är det bara april ännu, i maj kanske värmen kommer fram lite mera;)

Näe , nu måste jag göra det mindre roliga, betala räkningar, yey!

Over and out

2 kommentarer:

Anonym sa...

värmen saknas här också :( solen finns, men det är kyligt...oh well, det är ju ljust i alla fall! kolla in länken, har insett att jag behöver en mer anonym blogg...som lärare vill man ju inte att eleverna ska kunna hitta precis vad de vill om en :/

Anonym sa...

oj, blev ju inte ens ett namn...Lina var det ju :)