söndag, januari 25, 2009

Söndag

...ja idag är det söndag och ännu en helg är till ända, snabbt har det gått som vanligt! Denna helg har jag spenderat på jobbet, näe inte hela helgens timmar, men jobabr fredag lördag söndag. Nu är jag hemma och känner att det är himla skönt med lite ledigt nu=) Är ledig imorrn, sen är det dags att börja om igen, men det är som sagt skönt att ha nåt att göra på dagarna. Och genom att man jobbar så värderar man sina lediga dagar mera och bättre.

Jag har tagit mig lite vatten över huvudet genom att jag nyss påbörjat en grundkurs i programmering med C#(programmeringsspråk). Det är en nätbaserad kurs. Kommer bli väldigt spännande och framförallt en utmaning utan dess like. Den första inlämningsuppgiften ska va inne nästa söndag, ska påbörja den imorgon, läst den lite, verkar lite klurig. Men ska ta fram envisheten och tålamodet, så skall det nog gå bra=)

Annars är det bara bra här, har fortfarande inte vart ute och sprungit, får nog bli en runda imorrn skulle jag tro om det inte är så halt ute, hoppas inte för då blir det så jobbigt att springa.

Bye bye for now!

1 kommentar:

Jonas sa...

C# har jag testat på men aldrig riktigt använt till något... kan tänka mig att man kan få fram rätt komplicerade program rätt snabbt!
Vinterjogging är inte kul när det är isigt. Ett par såna här kanske kan hjälpa: http://www.addnature.com/product.asp?pf_id=ICEBUGMR3LBUGRIP ?