fredag, januari 09, 2009

Jobbarhelg...

...har jag nu framför mig. Jobbar fre-söndag. Förhoppningsvis är det lugnt på jobbet vilket det för det mesta är. Men det får inte vara för lugnt så timmarna går sakta;) Än så länge har vinterkräksjukan hållit sig borta från mig, men det känns som om det bara är en tidsfråga innan jag blir smittad...svårt att undvika att komma i kontakt med den då man jobbar nära brukarna. Nåväl...jag får vara glad så länge jag slipper den, verkar inte så skoj direkt.

Jag vill ut och åka lite bräda, eller slalom, det skulle vara skoj. Dock vet jag inte hur det ska gå till riktigt då det inte finns nån snö härnere eller jo det snöade lite igår men inte tillräckligt. Fast iofs så har jag inte åkt snowboard på säkert 2-3 år...undrar just om jag kommer ihåg hur man gör???;)

SNart måste jag börja ta itu med min löpträning också, den 29 mars är det dags för det första loppet för i år=) Längtar massor, det ska bli spännande att se i vilken form man är i så pass tidigt på året.

Näe, nu ska jag fixa lite innan jag ska bege mig till jobbet,
Ha en bra helg,

Over and out

Inga kommentarer: