lördag, januari 17, 2009

bläää

...det var bara en tidsfråga innan jag skulle drabbas av magsjuka. Den går för andra gången på jobbet nu och natten till fredag var det min tur att drabbas av denna otroligt hemska och otäcka åkomma...huvvaligen!! Magsjuka och att kräkas är nog det värsta jag vet, huvva!! Den mest krävande sjukdomen att ha är det. Jag är hellre förkyld än att ha magsjuka trots att den ger med sig efter 2 dar eller något...Oj vilken energilöshet man har efteråt, huvvaligen! Idag mår jag hyfsat, fått behålla allt jag stoppat i mig men energin är på minus...trött blir man fort. Vilken tur att jag lyckades tajma in att bli sjuk precis då jag har min lediga helg, typiskt!=)

Helgen som var tänkt att göras nå skoj på blir en hemmahelg med inget inplanerat i överhuvudtaget, men så får det bli! Ganska skönt ändå men ingen löpträning denna helg heller..typiskt!

Inga kommentarer: