lördag, januari 03, 2009

En slags årskrönika..

..för 2008 kommer här nedan...=)

2008 var året då:

- jag fyllde 25 år, tiden går fort.

- jag tog min efterlängtade examen, jippie!=)

- jag flyttade från Norrland

- jag blev sambo med fredrik

- jag sprang 3 lopp, Midnattsloppet, Järnaloppet och Hässelbyloppet=)

- jag och Fredrik firade 1 år tillsammans (28 september)¨

Tänkte försöka mig på att sammanfatta 2008 i punktform men insåg rätt snart att det var lite klurigt, men ett litet axplock fick ni iaf=)

2008 har varit ett annorlunda och bra år för min del. Många saker har skett och många positiva saker. Jag är så glad över min examen men mest glad är jag över att jag träffat Fredrik, dock träffade jag honom redan 2007 men i september 2008 hade vi vart tillsammans i 1 år, känns helt underbart. Jag tog mig i kragen och uppfyllde ett av mina mål, att springa ett lopp. Och det vart inte bara ett utan 3=) Jag älskar att springa…nu 2009 blir det till att jaga personbästat=)

Att flytta söderut var stort för mig, spännande. Jag har lärt mig massor och visst är det långt hem, men inte för långt, bor iaf inom samma gränser. Min Emelie bor dock inte så väldans långt borta, men ännu har vi inte träffats, typiskt!! Saknar våra pratstunder och träningar…Tur telefonen finns=)

2008 var även året då min goa Farfar bestämde sig för att lämna jordelivet och åka upp till Farmor…ni är saknade!!

Sammanfattningsvis, 2008 var ett superbra år för mig, alldeles underbart, nu kan 2009 bara bli bättre=) Eller hur??



Hoppas ni alla haft en bra start på det nya året, kram på er från mig!=)

Inga kommentarer: