måndag, oktober 20, 2008

Ny vecka

..så var det en ny vecka igen då. Idag,måndag, tänker jag inte göra speciellt mycket, mest ta det en massa lugnt och vara ledig=) Jag jobbade hela förra veckan, helgen inräknad. Avslutade med dubbelpass igår, söndag. Jobbade från 7-21...lagomt seeg när jag kom hem. Idag känns det att man jobbat en del. I lördags var jag på hockey, SSK-Modo. Ja de är väl klart att det inte bara var jag som var på hockeyn utan vi var 7 styckna, superskoj. Speciellt att bästaste Lina var här och hälsade på under lördagen. Lina och hennes syster, massor av skoj!=) Dock kände jag mig lite malplacerad på hockeyn, jag satt ju med Fredrik och några till bredvid Södertäljes klack och Lina med syster satt vid Modos klack. Kände att jag skulle nog ha suttit bredvid dom istället, men I've learned my lesson!=) Modo vann iaf efter förlängning=) Det var ju skoj att de vann då jag för en gångs skull ser matchen live, brukar aldrig hända;)
På kvällen efter hockeyn så vart det tacos, mysigt! Och sen skulle det egentligen vart bastukväll också, men det hanns inte med riktigt, missbedömde tiden lite, men får basta nån annan helg istället. Vart lite snack om lite allt möjligt till sena timman och i säng kom jag runt 1tiden på lördagnatt, men gick hyfsat bra att kliva upp och jobba igår iaf, men började kännas seegt på eftermiddagen=) Nåväl, helgen har vart superbra=) Just det, fick ju en liten present LIna med syster också, ett chokladfondue set; massor av bra, fint var det!=) vi är jätteglad över det.=)

Näe, nu jag softa vidare på denna trista gråa måndag, ettb perfekt väder för att ligga på soffan och läsa bok=)

OVer and out

2 kommentarer:

Lina sa...

låter mer perfekt att ligga i soffan med en bok än att sitta med uppsatsen och smygsurfa ;) det var sååå kul att träffa er och äta med er!! hoppas verkligen inte att det var vårt fel att ni inte hann med att basta...kram fina du!

Anonym sa...

Härlig helg! Jag ska förhoppningsvis på hockey på torsdag...då vill jag också se dem vinna...fast helst i fulltid =)

Har en utmaning till dej på min blogg! :)
Kram