lördag, oktober 11, 2008

Helg!

Lördag idag och helg igen, vart tar veckorna vägen?? Det går så fort att jag knappt hinner med och för mig känns alla dagar som vilken dag som helst. Det känns att man bara går hemma och gör ingenting, usch! Trots att jag jobbar en del så känner jag ändå av att jag är arbetslös, ehh jag menar arbetssökande;) Nåväl förhoppningsvis löser sig den biten inom en snar framtid, jag vill verkligen få mig ett jobb och lite regelbundenhet i tillvaron.

Imorrn, söndag, ska jag springa Hässelbyloppet, det ser jag fram emot. Årets sista lopp för mig och sen blir att trappa av löpträningen litegranna för att istället satsa på lite styrketräning kanske. Skulle vara skoj iaf. Vädret ser inte så lovande ut just nu, regn och rusk, riktigt höstväder idag, hoppas på sol imorgon!=)

På schemat idag står en liten tur till några affärer för att inhandla lite saker till sovrummet som står på tur att renoveras samt att hitta en lampa till vardagsrummet och gardintyg till köksfönstret. Det är vad vi ska roa oss med denna lördag=) Just det, sedan är vi bjudna till några kompisar på spelkväll, det ska bli skoj. Dock är jag världssämst på spel, så jag hoppas det blir något som är från 3 år eller nåt, då kanske jag hänger med, haha!

Näe, nu kanske det är dags att hoppa ur de sköna softarkläderna och dra på sig lite anständiga kläder så man törs visa sig ute. Men nog skulle det vara bra skönt att få ha på sig softarkläderna hele dan=) Det är det bästa som finns…=)

Ha en bra helg allihopa så kommer ett nytt inlägg efter Hässelbyloppet=)

Over and out

1 kommentar:

Jonas sa...

Lycka till imorgon Camilla!
Vad är det för jobbig länklista du lagt in, nu känner jag pressen att uppdatera min blogg, den ligger ju nästan sist!