fredag, augusti 24, 2007

Turkiet here we come!

..ja nu är det bara några få futtiga timmar kvar tills vi sitter på planet till Turkiet! Känns hur bra som helst, så skönt att komma bort från vardagen ett slag! Nog för att min vardag inneburit ledighet de senaste 2 veckorna, men iaf! Hoppas på sol, bad, shopping och god mat där borta!=)

Hoppas ni får det bra härhemma med lite sol och annat skoj!=) Bloggen tar nu semester en vecka, men sen är vi i full gång igen...hihi
KOmmer hem med ny energi, laddad för skola och solbränd (hoppas jag iaf)! Risken är väl att jag kommer se ut som en gris, eftersom jag kan komma att lyckas med att bränna mig...*smile*

Ha de gott alla vänner och alla andra jag känner, synes om en vecka!

Btw, Välkommen hem Sandra, hoppas ni haft det bra på Kreta!=)

Over and out

Inga kommentarer: