tisdag, augusti 14, 2007

Bokad!

Ja, nu är min och Emmas utlandsresa bokad. Idag fixade vi det, och det vart inte Kreta som först var tänkt utan det vart Turkiet, hur skoj som helst. Den 24 augusti smiter vi bort från Sverige för en vecka...härligt va?=) Och det bästa av allt är att resan va billig och att den går härifrån Övik, ja vi ha faktiskt charter från Övik också;) Slipper pusslandet med att ta sig till Arlanda etc...mycke skönt att slippa det! Sådet ser jag fram emot..

Fast först är det Kubbyran som gäller, på lördag är dagen D=) Det ser jag fram emot, ska bli skoj det också. =) Emma och jag tränade litegranna idag och gick igenom de regler som gäller och vi insåg att det inte är så krångligt. Och nu ni som inte har nå för er på lördag kan ju bilda hejaklack å hejja en massa på oss=)

Näe, nu ska jag nog ta å läsa in mig på Turkiet å dess historia, kanske inte historia men ja ni fattar;)

Over and out!

1 kommentar:

Anonym sa...

jorå snart bär de iväg till turkland!!!!! tjohhooooooooo