torsdag, augusti 16, 2007

Torsdagstankar...

...ja, blivit några tankar tänkt såhär på torsdagsförmiddagen. Tänkte dela med mig lite...Nu har jag vart ledig i snart en vecka, och visst det har varit skönt men inte känner jag att jag kan slappna av helt för det, och inte heller känner jag att jag fått något vettigt gjort utan bara låtit dagarna gå...mycke konstig känsla är det. Iofs har vi planerat inför kubbyran på lördag och sådär, men jag känner att jag hade kunnat ta itu med saker jag inte hunnit med annars, men det har jag inte gjort. Mitt mål är att iaf ha städat lägenheten innan jag åker utomlands, det borde jag lyckas med...å sen är det en del småsaker som helst skulle behövas fixas innan jag åker också..

Skolan börjar dyka upp mer å mer i mitt huvud, måste börja förbereda inför den också, men jag ha inte direkt nån motivation till att läsa ännu ett år, visst det är sista året, men nu börjar jag bli lite less på att plugga. Fast å andra sidan kan den känslan kanske ändras då skolan väl börjat och man kommer in i det, då rullar det nog bara på...

Sen en väldig trivial tanke, när fr jag tebakts min telefon? NU ha den vart inne på service väääldigt länge, längre än 3 veckor, borde jag ringa å fråga? eller ska jag bara vänta tills de ringer? Jag saknar den ju...;) Min gamla telefon är inte mycke att hurra för...så ja hoppas jag får den snart...

Om 8 dagar åker jag och Emma till Turkiet, så härligt!=) Nedräkningen har börjat....;)
Men först i fokus är som sagt kubbyran, nu ha vi tränat, planerat och ser fram emot lördagen med spänning, Team Blåbär de är vi de=)

Ett sista ord:
"Det svåra gör vi direkt, det omöjliga tar lite längre tid"

Inga kommentarer: