onsdag, augusti 22, 2007

Knack knack...

..på dörren! Ja de knackade på härhemma idag och vilka stod inte där, jo Jehovas Vittnen. Åh nej, tänkte jag, men jag lät de inte stiga på och så sa jag att jag inte var intresserad. De gav sig förvånansvärt snabbt, fick en liten lapp och en hälsning att våra vägar möts kanske vid ett senare tillfälle. Ja, svarade jag och tänkte att det tillfället kommer nog att dröja om det ens kommer att komma, jag är tveksam...;)

Nu har jag gett vika för grupptrycket och skaffat Facebook, efter tillräckligt många requests från kompisar så blev jag tillräckligt nyfiken för att vilja skaffa en användare. Helt ny på alla funktioner, men ska klura lite mer med det vid ett senare tillfälle...=)

Nu är det bara 2 dar kvar tills vi far till Turkiet, nu börjar jag fatta att jag ska få fara utomlands, det som jag längtat efter sedan i julas..hehe Imorgon är det packning som gäller, ska försöka packa så att jag får med mig så mycket som jag behöver och inte mera...återkommer med hur det lyckats....=) Sedan håller jag tummisarna på att halsontet å förkylningen som är på g blir bättre, ska inte bli sjuk nu!!! Har 2 dar på mig att bli frisk...MÅSTE!

Nu ska jag zappa igenom alla kanaler de har härhemma å se om det finns något sevärt att titta på....

Over and out

Inga kommentarer: