fredag, augusti 17, 2007

7 dar kvar

...tills jag sitter på ett flyg till Turkiet! Ja, som sagt nedräkningen har börjat, men än är det för tidigt att börja packa och planera vad man ska ha med sig, det börjar jag tidigast med på onsdagkväll...;) Varför göra saker i tid? Åker ju inte förrns på fredagkväll, så jag har ju hela dan på mig då också...hehe

Idag har jag inte en aning om vad jag ska göra, inte så fint väder så man kan fara å bada, och städa lägenheten får bli nästa veckas uppdrag. Inte lönt att städa den nu, då har jag ju hunnit stöka ner tills jag far och jag vill ju att det ska vara fint då jag kommer hem från Turkiet, alltid roligare att komma hem till en städad lägenhet...
Åter till dagens inte veta vad jag ska göra...kanske ett träningspass?Lite löpning kanske? Skulle ju vara bra om jag kom mig iväg på en löprunda....
Eller så fortsätter jag vela mellan vilka kläder jag ska ha imorrn, står mellan två plagg...men jag kan inte bestämma själv...varfölr ska kläder vara så svårt? Det borde ju bara vara att ta på sig det man tycker är bekvämt och trivs i...*suuck*

Näe, nu ska jag väl ta tag i den här dagen, kolla om varmvattnet kommit tebakts så jag får duscha...

Hörs senare...! (har mer att skriva om)

Over and Out!!

Inga kommentarer: