måndag, augusti 20, 2007

Paniken...

...kom smygande alldeles nyss! Detta då ett brev från Umeå universitet damp ner i brevlådan, där det stod att jag inte hade alla 80 p godkända å därmed måste söka dispens för sista året. Iofs kände jag att det inte stämde, men tankarna om att jag kanske inte klarat allt hann komma och paniken även så. Ringde till studievägledaren, och det visade sig att de skickat ut fel och allt var grönt, pjuh! Så nu kan jag andas ut och slippa oroa mig för det...

Idag har jag varit och klippit mitt hår, så nu vågar jag ha det utsläppt igen utan att känna mig som ett troll i håret....känns bra! Men det var ett äventyr att ta sig till frissan idag, vägarbeten precis överallt....börjar bli en vanlig bild här nu, vägarbeten...snart är hela Övik ett enda stort vägarbetsområde....typ...

Nu ska jag se om jag lyckas få mina katter kammade, inte riktigt nåt de gillar...men ett nödvändigt måste...

Over and out for now!

Inga kommentarer: