söndag, februari 01, 2009

Nöjd!

..ja minsann det är jag! Har haft en riktigt supertrevlig helg med trevligt sällskap=) I lördags hade jag mitt födelsedagskalas vilket innebar bowling, hemmagjord pizza och fika! En heldag kan man säga. Det var så roligt att så många kunde komma och jag hade jättekul. Superglad och nöjd! På kvällen spelade vi lite rappakalja, och ajg kan inte påstå att jag är dne bäste på att komma på en förklaring som är trovärdig till ett ord man aldrig hört..haha. Och fina presenter fick jag också, allt från presentkort till smycken..tack och bock!=)

Nu är jag laddad för en ny arbetsvecka, känns inte så jobbigt att måsta kliva upp halv sex imorrn bitti. Iofs jobbar jag bara till kl14 så det är inte så superlänge=) PÅ kvällen blir det Badminton med grannarna, skoj skoj! Tokladdad! Har ju kommit igång lite med löpträningen igen nu också..så nu är de bara att köra på...eller hur??=)

1 kommentar:

Jonas sa...

Ja! Nu äre bara att köra på alltså! Jag har satt som mål att springa minst en tävling i sommar!