måndag, februari 23, 2009

Snööö...

...ja här har det minsatt kommit en massa snö, det är så fint ute=) Vitt på träden och ljust på kvällen..jippie! Fast den hade ju gärna fått kommit lite tidigare typ i januari, men man ska inte klaga.

Idag är jag ledig, jobbat helgen, det gick bra!=) Sushibakningen gick också väldigt bra, och gott vart det!=) Annars har det inte hänt så mycket intressant. Någon löpning har det inte vart tal om ihelgen, idag ska jag bege mej ut på en promenad i snön och kanske tar jag med mig kameran och fotar litegranna, får se.

dd Ikväll ska det handlas big time, kylskåpet ekar tomt och det finns ingen mjölk, galet! Mjölk är viktigt, för det är en massa gott att dricka, det måste finnas hemma. Men eftersom vi har vart lata och inte idats handla så har det blivit såhär, hur klarade vi oss genom helgen tro? Näe, jag vet man ska inte klaga=)

1 kommentar:

Jonas sa...

Att köpa:
* grädde
* mandelmassa
... =)