måndag, februari 09, 2009

Ny vecka..

..innebär nya tag och utmaningar!! Mitt projekt denna vecka består i att bli kvitt förkylningen så fort som möjligt. Den stör min löpträning, kan ju inte träna nåt alls jue...typiskt! Dålig tajming av förkylningen att komma. Har jobbat hela helgen och blev utringd att jobba kväll idag också...eftersom Fredrik inte är hemma så passade de ju bra, annars försöker jag jobba så lite kvällar som möjligt, bara de jag har på schemat.

Vet ni, jag skrev att jag börjat en programmeringskursm C#, men nu har jag efter noga övervägande tagit beslutet att avbryta kursen. Detta på grund av att jag har försökt och försökt förstå men jag fattar inte och det gör mig på dåligt humör..så jag ger upp kursen helt enkelt. Känns som en lättnad I must say...får ta nya tag med det sedan någongång då mer tid finnes...

Nu ska jag ta och pyssla med lite hemligheter som har med lördagen att göra...ja det är ju alla hjärtans dag då...;)

Take Care my friends and everyone else!

Over and out

Inga kommentarer: