fredag, februari 20, 2009

Helg...

..eftersom det är fredag idag så innebär det helg för vissa men inte för alla. Som för mig till exempel, jag ska jobba heeela helgen, fast har bra helgpass. dag på lördag och kväll på söndag, me like! Det innebär att man kan hitta på något på lördagkväll utan att tänka på att måsta gå i säng i tid. Jobbar kväll ikväll (fredag), det ska nog gå bra. Har ju varit ledig 3 dar nu, så jag har hunnit ladda om batterierna så massor inför helgen. På lördagkväll ska vi iväg till grannarna lite längre upp och baka sushi..skoj!! Det ser jag fram emot...=)

Löpningen har kommit gång igen och det med stormsteg, sprungit 2 pass denna vecka, och ska springa ett tredje efter jobbet imorrn, förhoppningsvis ska jag kunna springa det dära loppet 29 mars...får se hur formen känns om 2 veckor då sista anmälningsdag är....*håller tummisarna*

Annars rullar allt på framåt...jobbar fortfarande som timmis på korttidsboendet, men vägrar ge upp hoppet om att få ett fast jobb så småningom. På tal om det ska jag nog ta och ringa runt litegranna nu...

Over and out

Inga kommentarer: