torsdag, juli 03, 2008

Soooool!

..ett tag sen jag bloggade, men jag har inte haft så mycket vettigt att säga, tror jag. Jag har börjat jobba och det känns hur bra som helst, skönt att få göra nånting på dagarna igen...iofs är ledighet skönt ibland också mne inte i längden=) Ja jag vet att jag tänker lite annorlunda men så är det!;)

Idag skiner solen och det är varmt..så härligt! Kanske sommaren är här nu för att stanna en stund, hoppas det....

Helgen som var så tog vi det mest lugnt, hann med en sväng på IKEA också. Där inhandlandes diverse bra saker till lägenheten som behövdes. Vi lyckades fylla hela bilen med grejor. Det är farligt att gå på IKEA, hittar så mycket. IOfs så höll vi oss ganska bra till vår "shoppinglista", duktigt va?

Idag börjar jag jobba kl15, jobbar rätt många kvällar i sommar vilket känns lite sådär, men det ska nog gå. Jobbar kväll nu 3 dar i rad...synd att jobba kväll på helgerna....nåväl det ska nog gå bara fint=)
Hade tänkt baka litegrann idag och pyssla med lite annat, kanske;)

Dagarna rullar på...och allt känns bra=)

Over and out

2 kommentarer:

Anonym sa...

Halloj där tjejen!
Nu har jag varit in och läst hos dig också. Någon rättvisa måste det ju vara! ;) Du är ju inne på min blogg så.

Åh, det är alltid kul att åka till IKEA. Men det blir allt som oftast ganska dyrt... eller iof, man får ju mycket för pengarna. Hmm vilket svammel av mig. Kan det bero på värmen tro... =)

/Kram Hanna

Anonym sa...

Hej kära du! Vi åker inatt (03.40) från Vännäs till Kiruna, sen buss från Kiruna till Nikkaloukta där vi börjar vandra imorrn efter lunch. Vi vandrar de 11 sista milen på Kungsleden och avslutar i Abisko om 8 dagar. Då åker vi tåg från Abisko till Vännäs och är hemma igen lördagnatt (01.13 tror jag bestämt att det va). Du får gärna hoppas med oss att vädret blir vandringsbart =) Trivs du bra på jobbet? Hur gåre med köket? kram!