måndag, juli 21, 2008

Hold on..

..Ja de här inlägget var tänkt att innehålla lite bilder på hur köket ser ut nu med nya bänkskivan och kakel och lite andra bilder, men just nu verkar inte det fungera att ladda upp bilder så det får vänta ett tag..typiskt va? Men jag lovar att de kommer ut bilder inom de närmsta dagarna.
Håll till godo!=)

Annars är allt bra, har ledig dag idag...jobbat helgen, gått hyfsat men lite oväntade händelser på jobbet, men det gick bra ändå.=) Imorrn är det bara att ta nya tag, och hör och häpna jag jobbar ett dagpass...hör till ovanligheterna denna sommar må jag säga=)
Den här veckan blir det till att ta itu med löpningen på allvar...snart är de dags för det stora testet, Midnattsloppet!=) Ska bli skoj...dock känner jag mig inte riktigt redo för det men de blir nog bra ändå:)

Den här veckan är jag alldeles ensammen i lägenheten, för Fredrik och några till är ute på kanotäventyr, Tanken var från början att jag skulle följa med, men eftersom jag inte fick ledigt från jobbet, vikarie som man är, så blev jag kvar hemma. Nåväl..de går nog...fast det känns lite tomt...

Näe, nu ska jag se om jag kan hitta någe ätbart i kylen...återkommer med bilder senare idag eller nån annan dag..

Over and out

Inga kommentarer: