torsdag, juli 10, 2008

Tjo!

...nu är det länge sen igen, men det händer inte så mycket anmärkningsvärt just nu. Jag jobbar och står i, börjar komma in i rutinerna nu så det känns bra. Dock är det fortfarande jobbigt att kliva upp på morgonen, delvis genom att jag inte jobbar så många dagpass utan mest kvällspass men mestadels beror det nog på att jag absolut inte är någon morgonmänniska..;) det är superskönt att jobba, att få någonting att göra på dagarna.

Har legat lite på latsidan med löpningen nu sista dagarna, måste till en förbättring där nu, är ju snart bara 1 månad kvar tills Midnattsloppet går av stapeln....tiden går så fort! Men det ordnar sig nog, bara det inte kommer nån mer förkylning emellan eller något sådant så borde jag hinna komma i lite bättre form innan 16 augusti.

Jag har fått mitt examensarbete hemskickat i tryckt format, känns lite konstigt att ha den i sin hand samtidigt som det känns hur bra som helst att vara klar med skolan nu=) Jag pratade med en jobabrkompis och hon frågade vad jag gjorde och jag sa då att jag pluggade, men de gör ja ju inte längre, på ett långt tag framöver! Svårt att vänja av sig att säga så...;)

Annars är de bara bra, vi väntar på den nya bänkskivan som tydligen skulle dyka upp nästa vecka...wieeee!

Det var vad jag hade att säga just nu...återkommer om nån dag eller två igen...inte lika länge som förr iaf

Over and out

1 kommentar:

Anonym sa...

grattis!!! nu ar du ju pa riktigt helt klar....eller nat :) grejt!!! kramar!