torsdag, december 21, 2006

Jullov!!

..men var är snön? 3 dagar kvar till julafton och fortfarande ingen snö, de är lite tråkigt, jag vill ha snö, ha ingen direkt julstämning..

Idag fick jag jullov, redovisningen av dokusåpan avklarad, åoch tro det eller ej, hemtentan/loggboken är så gott som klar, bara några små justeringar som ska fixas till, det gör jag efter jul, nu ska jag njuta av lite ledighet!=) Dock ska jag upp och jobba imorrn, 7-16, hemskt synd om mig va?:P Nädå, det ska nog gå bra...är som van att kliva upp tidigt. Det slog mig idag att jag överlevt 1 termins pendlande mellan Umeå och Övik, och jag är inte direkt less, tycker det fungerar riktigt bra. Kanske för att jag alltid lyckas somna innan bussen hunnit lämna Övik och vaknar då den är i Umeå, =)

Imorrn efter jobbet måste jag in till stan å trängas bland alla andra sistaminuten människor som 'nnu inte köpt klart julklappar. Jag har några kvar, så det får bli imorrn. Nåväl, får man inte julstämning genom att de snöar så får man kanske det då man trängs bland allt folk på stan=)

Jag har julstädat min lägenhet idag, så nu är den fin och redo att ta emot oväntade besök....haha Man vet ju aldrig av som händer, rätt var är så ringer det på dörren, vilket inte är så troligt, mene men...you'll never know...

Jag är inne i att köpa en ny dator, en bärbar, men det är ju så svårt att veta vad man ska köpa, den får inte vara för dyr, men den ska vara bra samtidigt som den ska vara enkel och smidig och det behver inte vara den mest avancerade, någon som har nå tips??=)

Nu kanske det är dags att hitta till sängen, så man orkar hjälpa de äldre imorgon på jobbet....=)

Gonatt!

Ett sista ord:
"Live every moment like it's your last
You wanna never say never
Walk through the wilderness with a laugh
A smile makes everthing better
Life's what you make it"
(Life's what you make it, Amy Diamond)


Inga kommentarer: