fredag, december 08, 2006

Jaaaaaa!

Jag klarade omtentan som jag hade för 3 veckor sen, så härligt det känns! Som jag gått och oroat mig för den, känns skönt att få släppa det nu helt och fokusera framåt! =) Jag var helt säkert på att jag inte sku ha klarat den, men men, ibland förvånar man även sig själv....

Helg! Känns skönt, ska plugga litegranna, men frösöka ta det lite lugnt också! Blilr ju pepparkaksbak ihelgen och ja, det blir en pepparkaksby, vilken utmaning! Har aldrig gjort något sådant förut, men någonggång ska väl vara den första, eller hur? Förhoppningsvis blir det bra, om inte så lär jag ha grymt kul i vilket fall=)

Har vart hemma hos mamma och grattat lillebror idag, han fyllde 17 år, 1 år närmare körkort, oj oj! Vad tiden går fort, tyck han nyss var 3 år...=) Näe, men mindre iallafall... På tal om att tiden går fort, julen närmar sig med stormsteg, men var är snön? Skulle inte vara fel me lite snö så julstämningen skulle infinna sig riktigt....skulle vara mysigt. Och så man kan åka snowboard=)

Från en sak till en absolut helt annan (lärt mig att hoppa mellan olika ämnen tvärt av Emelie) ska ju snart klippa mitt hår, funderar på att göra nå drastiskt, skulle va kul men samtidigt vet jag inte om jag vågar, jag är ju van mitt långa hår.....det kommer att sluta med att jag bara toppar det, brukar oftast vara så...=) M;en vi får väl se, färga det ska jag iaf göra...nåväl, få fundera ett tag till och samla mod till mig...:P

Idag har "Happy feet" biopremiär, och jag vill se, men jag är ju inget barn, eller det kanske jag är, i sinnet iallafall...men jag vill se den ändå=) Tycker den verkar bra, gillar disneyfilmer, eller disneypixar lr vad de nu heter nowadays....

Nåväl, nu blir det tv en stund till.....ha en bra helg allihopa så återkommer ja med en rapport om bygget på pepparkaksbyn....

Ett sista ord:
"Imorgon är en annan dag"

4 kommentarer:

Marcus sa...

Klart du ska se Happy Feet. Det har sin charm att gå på bio med en massa barn runtomkring sig.

Anonym sa...

Härligt härligt med omtentan vännen! Nu kan du slappna av och bara njuta av kursen vi har nu ;)

Anonym sa...

Grattis till tentaresultatet!! Bra jobbat! Pa tal om sno till jul sa ska du inte besoka Waterford, langt ifran julkansla a na sno. Idag har arets graaste (grey) dag intraffet, gratt, blasigt a regnet har ost ner hela dan... =/ Hoppas de gar bra me pepparkaksbygget, kommer garna a inspekterar sen ;) Hade gott! Kramen!

Anonym sa...

Grattis till tentaresultatet!! Bra jobbat! Pa tal om sno till jul sa ska du inte besoka Waterford, langt ifran julkansla a na sno. Idag har arets graaste (grey) dag intraffet, gratt, blasigt a regnet har ost ner hela dan... =/ Hoppas de gar bra me pepparkaksbygget, kommer garna a inspekterar sen ;) Hade gott! Kramen!