onsdag, november 22, 2006

Like a Bridge over Troubled water

When you're weary; feeling small,
When tears are in your eyes, I will dry them all;
I'm on your side oh when time gets rough
And friends just can't be found.
Like a bridge over troubled water
I will lay me down.
Like a bridge over troubled water
I will lay me down.

When you're down and out;
when you're on the street;
when evening falls so hard
I will comfort you.
I'll take your part
oh when darkness comes.
And pain is all around.
Like a bridge over troubled water
I will lay me down
Like a bridge over troubled water
I will lay me down

Sail on silvergirl;
sail on by.
Your time has come to shine.
All your dreams are on their way.
See how they shine.
Oh if you need a friend
I'm sailing right behind.
Like a bridge over troubled water
I will lay me down
Like a bridge over troubled water
I will ease your mind.

Ja, inte ville ja ha mycket sagt med den här låten mer än att jag tycker den är grymt bra. Jag gillar den riktigt mycket, trots att den kanske är lite sorgsen emellanåt, men ändå! Och på fredag ska Idol Marcus sjunga den, det ser jag fram emot!=) Och på fredag är jhag helt skolledig, ingen skola förrns 29 november, wiee!=) Känns skönt, då kan man ladda om riktigt ordentligt och ha mycke energi inför den nya kursen och dess utmaningar!=)
Imorgon har jag tenta, oj oj! Det har varit en intressant kurs, iaf det jag lärt mig. Dock är ja lite oroligg över tentan, jag blandar ihop alla begreppen hela tiden, så jag hoppas verkligen de hinner reda ut sig lagomt till tentan imorrn..
Igår, var det ett riktigt spännande avsnitt av Greys anatomy, med risk för att inte säga för mycke, men längtar tills på tisdag då ja får se fortsättningen....

Nu orkar ja inte skriva nåmera idag...kommer mera nån annan dag, kanske imorrn efter tentan, då ja måst avreagera mig..haha! Hopefully not...

Ett sista ord:
"Vi kan inte upptäcka nya oceaner om vi inte har mod att förlora kontakten med land"

Inga kommentarer: