söndag, december 06, 2009

Andra advent

..och ingen snö, mest bara regn..trist! Fast än har snön tid på sig att falla ner..:) Helgen har spenderats i lugnets tecken, trots att lördagskvällen för min del innebar jobb, men det gick bra. Dock kändes det som att det var tisdag idag och jag skulle upp och jobba. detta eftersom jag brukar jobba kväll på måndagar..konstigt värre. Kom på mig själv flera ggr att tänka att jag skulle upp och jobba, men så var inte fallet.

Nästa helg bär det av in till Sthlm och julshopping med bästaste E, wiii! det ser jag fram emot!
Det ska bli hur roligt som helst.

Ikväll har vi varit borta på glöggkväll, så trevligt! Ätit massa lussekatter och pepparkakor och en och annan godisbit. Decembermånad är ingen hälsosam månad har jag kommit fram till...;) Men det är gott, allt julgodis och lussebullar och peppisar...=)

Oj, nu måste jag nog sätta in tjockpannkakan i ugnen så vi får våran middag någongång;) Sen middag idag...men men...=)

På återseende...

Inga kommentarer: