måndag, december 14, 2009

Sthlm och förkyld

I lördags var jag och bästaste E i Sthlm och shoppade loss, eller det kanske var att ta i, men lite julklappar hittade jag iaf...men långtifrån vad jag tänkt mig. Men men, blir en vända ihelgen också, kanske inte till sthlm då, men andra ställen...

Tydligen var en julklappsshopping i Sthlm mer än vad min kropp klarade av, nu är jag snuvig och halsen kraxar...tokigt och typiskt! Dålig tajming...men men det blir väl bra snart..förhoppningsvis växer det inte fram nån knorr denna gången heller..

Annars har helgen gått i lugnets tecken...idag också...måndag..orkade ta mig till en frisör och fick mitt trassliga trollhår bortklippt och är nu några dm kortare, härligt!=) Ska bli skönt att äntligen kunna kamma igenom det utan att fastna vid en tova...;)

Nog för mig just nu...en kopp varm choklad och en pepparkaka blir det nu...

Förresten, det har snöat idag igen, så härligt och nu är det faktiskt minusgrader och lite vitt ute, myys!=)

1 kommentar:

Sabina sa...

Ja visst va de härligt att snön landa här me=) full rulle me pulkåkning här nu:)

Kram Sabina