onsdag, juli 01, 2009

Varmt

..men inga klagomål. Dock vet jag inte om jag kan hålla med om att det aldrig kan bli för varmt. Imorse då jag klev upp kl6 så var det mulet och backen var blöt, drog slutsatsen att det hade regnat under natten och tog det säkra före det osäkra och packade ner regnkläder i ryggsäcken. Det visade sig dock klarna upp framåt tvåtiden då jag slutade vilket visade sig bli en varm hemfärd på cykel, huvvaligen! Jag försöker att inte ha ryggsäcken med mig, för jag vet hur det blir då man cyklar, alldeles svettig ryggen, blä! Men det är inte alla ggr det går att lämna ryggan hemma, som idag till exempel. Har hört att det är åska på väg, luften känns fuktig och kvav, skulle vara bra med lite frisk luft snart..

Av det som återstår av den här dagen tänkte jag bege mig iväg och träna på Curves, sedan pyssla på hemmavid med något. Eller slöa framför TV:n=)

Jag ser fram emot helgen, och hoppas på lika soligt väder då, för då ska jag minsann bada=)

Inga kommentarer: