onsdag, juli 08, 2009

Snart snart

..är det semester, åh vad jag längtar! Det ska bli så skönt. Få åka hem och umgås med nära och kära utan att känna stressen att snart måsta vara tillbakts, härligt! Sedan är det lite paddling som står på schemat också under semestern, men det blir härnere i södern med några kompisar. Jag längtar så massor tills jag frå semester, bara mågra dar kvar nu. Wiee...har jag sagt att jag snart har semester??;) Närå nog tjatat om det.

Igår slog jag 2 flugor i en smäll. Det var nämligen så att igår var min springdag, och min träningsdag på Curves. Jag jobbade till klockan 15 och insåg att om jag skulle vänta med löpningen tills efter träningen Curves skulle jag inte orka bege mig ut. Så beslutet togs att springa till Curves vilket gick riktigt bra, även träningen därefter, lite segt i benen men annars okej. Har skrivit upp en Garminklocka på min "Vill ha" lista nu, vill gärna veta hur långt jag springer och sådär, just nu kör jag bara på måfå. Får väl se när det blir av att man införskaffar en sådan:)

Annars har jag bara nedräkning just nu, borde egentligen sitta och fixa med lite bilder om vad vi hittade på under junimånad, men det kommer jag inte åt för de ligger på Fredriks dator, såklart, typiskt. Så risken finns att det kommer en bildkavalkad sen nångång om allt och ingenting:)

Nu ska jag skriva packningslista inför hemresa till veckan:)

1 kommentar:

Jonas sa...

Du kan låna min klocka nästa vecka om du vill, så får du prova hur det funkar och så... hade tänkte vara i Övik under slutet av veckan! Ska bli kul att ses, för det hoppas jag vi gör =)