onsdag, mars 05, 2008

Vips..

..så har vi på en dag hunnit byta och börja en helt ny kurs. Det var ju så att enligt kursplanen så står det att vi ska läsa en kurs som innehåller undersökningsmetodik med inslag av statistik. Kursen vi började på var en statistikkurs på cnivå...å då undrar jag, hur kan vi läsa en statistikkurs på cnivå utan att ha läst a och bnivån innan? Märkligt. Men nu är det löst, dock ganska intensivt istället men det funkar...ingen salstenta på den här kursen iaf...vilket känns oerhört bra. Nu är det verkligen slutspurt, sista riktiga kursen innan c-uppsatsen...om några veckor är det dags att börja skriva och samla in data and so on...det känns både spännande och nervöst...många frågor dyker upp, kommer jag få tillräckligt med information? kommer jag hitta tillräckligt många intervjupersoner/familjer? Hmm...ja vi får se...men som jag brukar säga, det ordnar sig=)

Jag har sökt en del jobb också, dock inget jag tror jag kommer få, eftersom tjänsterna skulle tillsättas i april...å då går ja ju fortfarande i skolan....men men...bara skoj att se hur långt man kommer...=)

Jag ser fram emot helgen..ska bli så skönt att få sova litegranna...dock måste jag plugga men sovmorgon kan jag ta iaf...På fredag ska jag och Emma fara och hälsa på Camilla2 och titta på deras nya hus...det ska bli skoj...och skoj att ses, va ett tag sen sist...
Ihelgen ska även flyttpackas litegranna.....flyttar ju från lägenheten i slutet av mars...

nu har jag nog inge mer vettigt att skriva, måste nog soova å ladda för en heldag i PClabbet imorrn med SPSS....yeeey!

Over and out

Inga kommentarer: