torsdag, mars 20, 2008

Update!!

..solen skiner och det är alldeles klart ute, vilket härligt väder! Synd bara att jag måste hålla mig inomhus och flyttpacka, på lördag går flyttlasset ända till mamma å co...långt va?;) Flyttar som sagt hem för ett tag...nu kommer den stora(?) nyheten, som några av er vet, men kanske inte alla....=) Jag ska flytta söderut, helt å hållet flyttar jag i juni efter skolan är slut, men kommer nog spendera rätt mycket tid därnere månaderna innan dess också...Det är nämligen så att jag och F har köpt en lägenhet!!=) Är det vuxenpoäng det? I vilket fall känns det himla bra och jag gör inte annat än att dansar fram på små rosa moln, nädå, men allt känns så bra nu, jag är glad och inget känns jobbigt och tungt. Wieee! Ja det var min stora nyhet, stor är den iaf för mig....

Annars då?
Jag har i princip skrivit klart min hemtenta, bara lite småjusteringar kvar plus räkneuppgiften, håller på att flyttpackar samtidigt som jag funderar på hur min tidsplan till cuppsatsen ska se ut, vad ska jag börja med,hur ska jag göra?? Nåväl det löser sig nog och det verkar som det löser sig med jobb i sommar också...=)

Näe, nu måste jag återgå till mitt packande, men hörrni:

Glad Påsk på er, hoppas påskhelgen blir mysig för er alla!

1 kommentar:

Anonym sa...

Oj oj! Det är väl vuxenpoäng om något! Stort grattis! Va kul för er! Vars äre ni ska bo? Hur stor är lägenheten? Stor påskkram!!