söndag, mars 09, 2008

Empty room..

...rubriken återkommer jag till i slutet av det här inlägget....

Ännu en helg till ända, där det kommit snö och töat bort en del också. Vart en ganska bra helg, vart me bästaste Emma ihelgen, vi hade riktigt skoj=) I lördags va vi ut å dansade litegranna på 3 olika ställen...det ni! Till saken hör att det första stället vi va på, där var det bara yngre, då kände vi oss så gamla, det andra stället var de tvärtom å till sist hamnade vi på nån slags rockafton med liveband, det va faktiskt riktigt bra, Trace of the Lords tror jag de hette som spelade...grymt!
Söndagen har varit lugn, försökt plugga på omtentan jag har imorrn, men motivationen tryter, så jag hoppas det går bra imorrn, måste bara klara den, finns inget annat alternativ!
Söndag idag, innebär att det är ny vecka imorrn, en vecka där mycke händer, bara hoppas på att allt går bra..

Annars är det mycke med flytt nu, skulle/borde ha börjat flyttpacka ihelgen, men se det har jag inte gjort, och jag är inte förvånad. Så det blir ett projekt för veckan efter denna som kommer...måste klura ut vad jag ska göra med alla sakerna? Nån som vet av var man kan magasinera möbler å sånt i Övik? Kan ju inte pracka på mamma å co allting...fastän det lär sluta så iaf...men de känns bara dumt...nåväl, det ordnar sig nog.

Nästa steg blir att försöka komma igång med c-uppsatsen lite smått, hitta litteratur å sådär och boka tid med handledare...mm en spännande tid väntar...=)

Jag har vart eb massa trött idag, så nu kanske man kan gå och sova, så jag är pigg och glad imorrn.
Håll tummisarna imorrn nu för mig!;)

Avslutar med en grym låt, Empty room, Sanna Nielsen, hennes röst är grym!(därav rubriken)


1 kommentar:

Anonym sa...

Ja den låten har både en och två betydelser..