tisdag, mars 25, 2008

Tisdag..

å jag har lämnat in min hemtenta idag vilket innebär att jag skrivit min sista hemtenta för alltid, för om man inte klarar hemtentan så blir de salstenta som omtenta...så nu hoppas jag på att jag klarar den, för jag vill verkligen inte ha någon omtenta.

Jag har hunnit flytta under påskhelgen, och städat ur min lägenhet, så nu är jag återigen tebakts på brottsplatsen, hemma hos mamma å co;) Imorrn är det besiktning av lägenheten sen är det ur världen!

Å nu börjar cuppsats skrivande för mig allvar, vilket känns både nervigt och spännande på samma gång,själva skrivandet är jag inte orolig över mer över att inte ha nåt att skriva om, att inte de intervjuer jag ska göra inte ger mig något...men men det blir nog bra till slut=) Börjar se slutet nu på allt pluggande vilket känns oerhört bra och skönt, jag ser tokmycke fram emot att få börja jobba...spännande å se vad de blir fölr jobb i sommar...=)

Å vet ni vad? Jag ska springa 2 lopp i sommar, mjukstartar 4:e juni med att springa Vårruset i Sthlm (om det inte krockar med opponeringen av cuppsatsen) och sedan blir det den stora prövningen Midnattsloppet 14:e augusti. Jag är tokladdad och grymt motiverad för att träna till det...det ska bli superskoj...tycker jag..så nu vet ni vars ni kan hitta mig i sommar, springandes nånstans i nåt bra spår i skogen..:)

Just det, måste ju komma ihåg att tacka Emma för all hjälp med flyttandet ihelgen, det var guld värt!=) Snabbt gick det också! Ser fram emot ihelgen...då blir det en massa skoj eller hur?=)

Linda: Du har ett litet meddelande på Facebook från mig, som du säkert redan sett, där finns svaren på dina frågor som du hade kring lägenheten=)

Nu ska jag anordna en liten tidsplan för min cuppsats

Hade gott alla vänner å alla jag inte känner=)

Kram!

2 kommentarer:

Anonym sa...

varsego ju :) o i helgen ska vi ha superkul, de ha ja bestämt :)

Anonym sa...

Haha, japp...nu har jag upptäckt att jag har användare på facebook ;) du har ett meddelande där du också..