tisdag, december 11, 2007

Utmanad!

av Linda, so here it comes=)

Vad blir ditt namn baklänges: allimaC
Platt eller lockigt hår: platt som en pannkaka, vill ha lite lockigt..
Har en dröm gått i uppfyllelse: jajjebox
Vad har du för startsida på internet: Google
Vem ringde du senast: Mamma
Tycker du att sengångare är söta: Fula men kan inte låta bli att tycka att de ser lite söta ut men mest roliga...
Har du haft vattenkoppor: Jo, när jag var liten bebis, så ja minns inget av det..
Har du nån gång testat karate: Jajjebox, höll på med karate nåt år eller så...jag och emelie:)
Vilken mobilsignal har du: Takida-broken..tror jag den heter..
Morötter eller pommes frites: Morötter är godare...
Vad längtar du mest till just nu: att de ska bli onsdag...å att det ska komma en massa snö snart
Vilken tv-serie är bäst: CSI kanske, ha för tillfället bojkottat allt vad tvserier heter..
Kan du gå ner i spagat: Nope, smidig som ett kylskåp;)
Vad är du mest rädd för i hela världen: Att tappa någon som man håller nära och tycker om en massa mycket...
Har du varit kär i en kändis: Näe, de kan jag väl inte påstå..
Läser du på baksidan av mjölkpaketen: Det händer...
Vad ska du döpa dina barn till: Nova är fint om de blir en tjej, men det får bli en framtida fråga att ta då det blir aktuellt..
Sol eller snö: Sol för då blir det varmt, snö för då kan man åka snowb
Sexigaste läraren: Pass
Ljust eller mörkt när du ska sova: Mörkt, lättare att somna då...
Godaste drickan till frukost: Mjölk, utan tvekan=)
Duscha eller bada: Duscha, har inte ro till att bada...iaf inte i badkar..
Kan du ditt mobilnummer utantill: Jo, nu ha jag lärt mig det...duktigt va?
Sjunger du på toan: Nope..
Är du höjdrädd: Njäe...beror på...
Vilket land vill du åka till: Australien, Nya Zeeland eller varför inte Grekland och Kreta?
Vad var det senaste som fick dig att skratta: Min katt Simbas entre in nu ikväll...han snubblade på tröskeln...så han föll som in istället för att komma springandes in som han brukar, de var skojjigt...=)
Vad tänker du göra nu: Städa datorn litegranna...

Jag utmanar Emma, Anja och Sandra och lillkusin Frida=)! Alla ni andra får anta utmaningen också..=)

Over and out!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tackar! =) Alltid lika kul med dessa små utmaningar! Kram!

Anonym sa...

Nova var fint! Själv skall jag propsa på antingen Andromeda eller Celest jag tänker inte ge mig förrän min vilja fått fri passage! ...när det någon vacker eller mindre vacker dag blir dags att namge små yngel vill säga ;D

Anonym sa...

Nu har jag svartat på utmaningen ;)

Kram kram kusin