torsdag, december 06, 2007

Torsdag..

å tenta har jag haft idag, i projektarbete och ledarskap. Ja så heter kursen som vi läst, projektledning, projektifiering, ledarskapsstilar, projektstrategier, basförhållande och diskurser och ja listan kan göras lång på vad jag förväntas kunna nu..men jag vet inte hur mycket som fastnat egentligen, förhoppningsvis litegranna iaf...men ja må säga att salstentor är verkligen inte min grej, på nåt vis så blockerar jag mig själv och de hindrar mitt skrivande, eller ska jag säga svarande på frågorna?? Nåväl..då till frågan som alla ställer, hur gick tentan? Rent spontant skulle jag vilja säga tat det gick helt på tok...och att har jag tur så kanske det blir ett G iaf, men å andra sidan skrev ajg rätt mycket på vissa så vi får se...Jag hoppas på godkänt, men känns inte riktigt så..så ja svaret blir att det gick väl sådär, kunde ha gått bättre..

Nu till något roligare, jag har helg nu, eller jag är iaf ledig ända tills måndag=) Imorrn ska ägnas åt lite förberedelser inför lördagen, då lillebror fyller år, hela 18 år. Tänka sig, lillebror har gått å blive stor..oj oj. tiden går fort! Och på lördagen blir de kalas, fira lillebror och äta tårta. Sedan tror jag de skulle bli nå julpysslandebakaktigt på lördag oxå eller hur ha ni bestämt Emma? Jag ha inte vart så insatt i det...

Näe, nu är de färdigsvamlat för idag...

Over and out

1 kommentar:

Anonym sa...

julpyssel o bak på hög nivå blir de ;) mums mums