lördag, december 08, 2007

Effektiv..

..tycker jag att jag har vart ikväll. Har varit hela ledig från allt vad skola heter, eftersom vår nya kurs börjar på måndag och vi skrev tenta igår på den kurs vi läst...så det vart som långhelg=) Det tackar man inte nej till...Dagen har ägnats åt att inte göra så mycket vettigt, tittat på regnet som öst mer utanför mest hele dagen, jag som vill ha en massa snö,å den snö som fanns har nu i princip regnat bort..buhu! Stackars slalombackar som planerat att ha premiär ihelgen, tror knappast det går bra att åka i sånt här regnväder...typiskt! Nåväl, jag fick nå ryck tidigare idag att baka muffins, först tänkte jag baka blåbärsmuffins, men eftersom det tydligen inte fanns nå blåbär hemma som jag trodde så blev det istället jordgubbsmuffins, ska bli spännande att se hur de smakar!=) Nu ikväll har jag bakat 2 sorters kakor, drömmar och chokladsnittar. Mamma har gjort en smörgåstårta nu ikväll, ser mumsig ut där den står i kylen...*gott* Så nu har vi allt som behövs inför kalaset imorrn...lillebrors 18årsdag..=) Just ja, måste kanske slå in presenten också....Hmm, tro vars de kan finnas nå papper som inte är julpapper i det här huset...?

Annars imorrn så ska jag julpyssla me Emma och Camilla, blir lite julbak och lite julmys med glögg och nybakta pepparkakor...och gomiddag!=) Det blir skoj, va som ett litet för långt tag sen vi sågs..så vi har säkert massor att prata om..=) PÅ söndag är det tänkt att jag ska ta mig iväg på ännu ett TC/push pass....så jag hoppas det blir av...

Nu är det nog färdigsvamlat för idag också....hoppas ni alla får en bra lördag!!

Over and out

1 kommentar:

Anonym sa...

Tänka sig att jag har en sån hurt-bulle till kusin =) Hälsa Markus!
Här uppe kommer de faktiskt snöblandat regn...så där så de blir riktigt slaskigt....:/
Läs Åses blogg...tror jag ska ner till veckan ;)
Nu ska jag äta frukost så jag orkar med bandy!
Puss hej!