torsdag, oktober 05, 2006

Snart helg....

..igen! Så tiden går, vet inte riktigt vars den här veckan tagit vägen. Imorrn är det fredag vilket innebär helg, och för min del ska det bli en sooft helg. Iallafall vad jag vet nu, man vet ju aldrig va som händer under helgen, kan ju bli lite oförutsedda roliga händelser, you'll never know! Som Forrest Gump brukar säga; " Life is like a box of chocolate, you'll never know what you gonna get" Och så är det ju, faktiskt , skulle nog inte vara så kul att veta allt som skulle hända i ens liv, veta vad varje dag skulle innebära och vad man skulle göra, hur kul skulle det vara? inte så skoj..tror jag.
På lördag är det fotografering som gäller, hela familjen ska se glada ut inför kameran...=) Det ska bli kul, hoppas de blir bra kort så man slipper skämmas då man ser sig själv hänga där på väggen...*smile*

Jag har chockat mig själv denna vecka, jag ligger i fas med vad vi ska ha läst i kurslitteraturen, wiee! Brukar oftast ligga steget efter, men inte denna gång, hoppas ja kan hålla den braiga trenden genom hela kursen...
Ska läsa lite ihelgen, typ söndag bli läsdag!

Nu ikväll har jag vart hemhemma och pysslat på med mitt gamla rum som ska bli ett mysigt TV-rum, och det börjar faktiskt likna det, litegranna kvar, smådetaljer, det blir morrondagens projekt..kanske...=) men det är kul, dock har ja insett att inredare ska ja inte bli iallafall..har inte något öga för att se vad som passar bra till vilken färg and so. Näe jag tror jag håller mig till min beteendevetarubildning som förhoppningsvis leder till något bra jobb som man trivs med.

Näe, nu tänker jag sätta punkt för idag och he mig i säng.

Ett sista ord:
"Det är den som går vilse som finner dom nya vägarna"

1 kommentar:

Linda sa...

Spännande med fotografering... :) Hoppas det blir ett bra kort. Ha en skön helg! Kram!