lördag, oktober 07, 2006

Smile...

...Idag har det vart familjefotografering, jag hoppas det vart bra bilder. Det återstår att se, oftast tycker man ju själv att man aldrig blir bra på kort. Det är lite lustigt att på begäran av fotografen le och skratta på varje kort, dock var fotografen rolig så det vart inte så stelt som jag trodde det skulle bli. Det föll sig ganska naturligt på de flesta kort som knäpptes då det gällde att se glad ut!=) Det blir nog bra det där, dock fick lillebror stå bakom mig av den enkla anledningen att han är längre än mig, ser ju ut som jag är lillasyster jue! Nåväl, det blir nog bra iaf.
Annars har det inte hänt mycket denna lördag, det har regnat i massor, huvva! Börjar bli lite less på allt regn nu, borde ju snöa istället, skulle vara mycket kuligare. Det är så trist då det bara regnar och blåser och är mörkt, lite snö skulle lysa upp litegranna i mörkret...

Idag , 7 oktober, är det ett år sen mormor bestämde sig för att lämna livet här och flytta upp till himlen, det känns tomt fortfarande, hoppas hon har det bra däruppe! För alltid finns du i mitt hjärta, mormor....

Imorgon ska jag försöka plugga bort litegranna, jag försöker bli självdiscplinerad..*smile* Dock utan resultat so far, men det borde gå att kunna bli det. Jag SKA bli det, ska bli duktig och ordentlig, *haha*. Näe jag vill inte bli vuxen, det verkar så ansvarskrävande, fast lite halvvuxen, mittemellanvuxen kanske..:P Det är lite roligt, då man är barn vill man bli vuxen och då man är vuxen vill man inte alltid vara det, fast då är ju frågan när är man vuxen, hur vet man det? Nåväl, en av mina flumfunderingar....

Jag har kommit på en nackdel med att ha för långa byxor då det är blött ute. de blir ju alldeles blöta...eller det visste jag redan innan men ändå, jaja, nåväl det rä som det är, hemskt bra slutsats jag kom fram till.

På måndag ska jag till tandläkaren, uscha, drar mig för det, är lika rädd varje gång att jag ska ha något hål som måste lagas. Det är lite dyyyrt å laga hål, dock är det inte den anledningen till att jag inte vill ha hål utan det är att de gör ont, och borren....huvva! Dock har jag vbara haft ett hål, och det gjorde ont att laga...vill inte vara med om det igen. Blä, fy, håller tummarna på jag inga hål har.

Slutar dagens skrivande med (som vanligt) ett sista ord:
"Bästa sättet att spara tid är att använda den"

Inga kommentarer: