lördag, oktober 14, 2006

En grym katt...


...blev bara tvungen att ha med en bild i denna blogg på en av mina katter. Kan man se mer farlig å grym ut än såhär?=) Baggis lyckades bli fångad på bild när han var på en av sina upptäcktsfärder i ett av våra träd hemma. Det är nog den grymmaste bilden ja sett på honom. Han är inte så farlig som han ser ut, han försöker bara vara se ut som det här. Baggis är världens goaste, dock är han lättskrämd, brås väl lite på mig..:P


Å så var de helg igen, vilket innebär en massa plugg, inte så himla länge kvar till tenta igen...gaah!
Men men, lyckas man bara plocka fram självdisciplinen lite bättre så kan de kanske gå vägen!

Jag vill ha vinter och snö, så man kan åka lite snowboard! Näe, det är inte bara därför, det blir så mycket ljusare ute med lite snö på backen, är nästan lite ruskigt att gå ute på kvällen nu då det är så mörkt, huvva! Det slog mig just nu att det snart är dags att börja tänka på julklappar, coh den eviga frågan dyker upp: upp vad ska man köpa? Alltid lika svårt och varje år tänker jag att nu ska jag vara ute i tid, men slutar alltid med panikshopping sista veckan innan julafton, så varför ändra det i år? Dumt att bryta en tradition...=) Jag har nästan gett upp att försöka tänka att jag ska börja i tid, för det blir ändå aldrig så...that's me!

Igår va jag och mamma och hämtade ut korten från fotograferingen som vi gjorde förra helgen. Och det vart riktigt bra kort på hele familjen, fint var det! Dock är jag väl, som man alltid är, lite halvt missnöjd med korten på mig..men det är som vanligt. Dock helhetsintrycket från hela fotningen tycker jag vart riktigt lyckad. Lillebror vart riktigt bra, och han fick som han ville, eftersom han är längre än mig fick han stå bakom mig, där jag egentligen borde stått eftersom jag är storasyster, *mårr* Nädå, no hard feelings!=) Det gick ju de också....

Nu ska jag ägna mig åt lite mera TV tittande, sen blir de sängen för att ladda för en heldags pluggande imorgon, uscha!

Btw, såg på galan på Tv, charlotte perelli sjöng Whitney Houstons "Greatest Love of All" riktigt bra, grymt!

Ett sista ord:
"Tänk på att främlingar är vänner du ännu inte känner"

Inga kommentarer: