torsdag, juni 19, 2008

Torsdag...

..är det idag och nu är det långhelg som väntar för många. Själv är jag fortfarande ledig eftersom jag inte börjar jobba på schema förrns sista juni, och nu börjar jag känna att jag ser fram emot att få börja jobba...att få göra nåt på dagarna. Fast å andra sidan har jag hunnit med saker jag inte hunnit med om jag jobbat nu...så det är lite både och att vara ledig. Man får helt enkelt inte vara ledig för länge;)

Imorrn är det midsommarafton....tiden går så snabbt, förstår inte vars den försvinner nånstans...nåväl huvudsaken är att man har kul=)
Jag hoppas på solskensväder och varmt imorrn..skulle vara kul med en varm midsommar för en gångs skull, speciellt nu då jag faktiskt är ledig en midsommarhelg, minns inte när nåt sånt hände sist...men skönt känns de iaf=)

Hoppas ni alla har en riktigt bra midsommarhelg och äter en massa sill, eller köttbullar eller vad det nu är man brukar äta om man inte tycker om sill..;) Och såklart sjunga "små grodorna, små grodorna...";)

Glad midsommar! Hoppas solen skiner så blir de kanske en och annan glass!=)


Inga kommentarer: