torsdag, juni 05, 2008

Leaving...

...från Norrland på obestämd tid! Ikväll åker jag söderut och ner till mitt nya hem=) Känns lite konstigt att åka härifrån och inte behöva åka tillbaks en viss dag eller datum..men samtidigt känns det jätteskoj och jättespännande!=)

Veckan har spenderats till att försöka hinna träffa så många som möjligt innan jag åker, och jag vet inte om jag lyckats, men några har jag hunnit träffa iaf!=)
Idag, i världens hetta, cyklade jag in till stan för att träffa Linda och jonas, vi åt glass nere vid hamnen, svalkande och gott! Det var riktigt skoj att träffa er en stund, för de va toklänge sen jag såg er jue...Jag hoppas få träffa er en sväng i sommar också då jag är härhemmavid och hälsar på...annars så syns vi till hösten då, Linda=)

Lina: Hoppas du får det tokbra i Guatemala nu, och att du får resa allt du planerat och får ha en massa skoj, ska läsa din blogg så jag hoppas den hålls uppdaterad;)

Näe, nu ska jag komplettera lite till på min uppsats, sen ska jag packa ner datórn i datorväskan...å slänga mig i duschen, för det vart väldigt varmt att cykla hem...huvvaligen...får lite flashbacks från då jag tog studenten, ungefär lika varmt och vindstilla=)

Kram på er alla vänner, ni är bäst, tycker om er massor!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja, min glass var mycket god! Jag hoppas att vi ses i sommar, annars får vi ta den där lilla förbiåkningen i höst som jag hoppas blir av. Skulle va kul å träffa Fredrik plus att se var och hur ni bor. Trevlig resa hem till ditt nya hem å välkommen upp till alla dina gamla (övik å umeå) Kram kram!