onsdag, maj 07, 2008

Löpning och sol..

..som några av er vet så har jag, lilla Camilla, anmält mig till Midnattsloppet i slutet av sommaren. Det känns oerhört skoj och spännande framförallt för att se om man klarar av att springa 1 mil! Därför har jag nu kört igång på allvar med löpningen, minst 3 ggr i veckan, dock en mjukstart med 2-3km per gång.Måste försöka hitta ett jämnt tempo och bra spår att springa i. Vart ute på en tur idag, i strålande sol, varmt men superskoj, riktigt bra kändes det idag, inte helt ok men bra=)

Annars är det mest C-uppsatsskrivande som gäller...ska försöka bli helt klar med den så fort som möjligt...än sålänge har jag inte kört fast eller gjort nå hemskt galet tror jag...fast jag börjar undra om jag verkligen gjort rätt då allt går så bra??

Snart är det sommar, jag längtar massor...känns lite konstigt i och med att skolan slutar för alltid, frö min del då..men så skönt det ska bli ändå..=)=)
Ja, jag är glad, en massa glad och full av energi...jag är nöjd med hur saker och ting är nu=)

Kram på er

Ett sista ord:
"Livet är en labyrint, man måste gå vilse några gånger för att hitta rätt"

6 kommentarer:

Lina sa...

"inte helt ok men bra".....jag tycker ju att bra är bättre än helt ok.... hehe kram!

Anonym sa...

Haha, hade också tänkt å kommentera det där, språkpolis som jag är...men det räcker med att Lina gjort det...vi är ju ungefär på samma nivå :) Skickar en stor kram istället!

Lina sa...

hahaha vi har båda gått igenom essys hårda skola...

Lina sa...

hahaha vi har båda gått igenom essys hårda skola...

Anonym sa...

jajjamensan...det som inte dödar gör dej starkare. Å starka har vi kommit ut ur grammatikträsket av "störande upprepning", särskrivningar, bindebågar med mera. Starka...å kritiska! Beware.. :)

Marcus sa...

2-3 km per gång. Har du äntligen börjat tänka på ditt eget bästa. Precis så man ska göra. Går rätt snabbt att klättra uppåt så du bör väl ligga runt 7-8 km om någon månad.
Hoppas allt är bra annars!
Kram