måndag, maj 12, 2008

En Lagom Helg!

Helgen har gått lagomt fort tycker jag, hunnit med en hel del saker och samtidigt hunnit koppla av lite. Annars tycker jag helgerna alltid svischar förbi och vips så är det ny vecka igen. Ihelgen har det varit riktigt strålande väder, sommarhärligt=) typiskt för mig som har alla mina sommarkläder hemhemma, inte hade jag väl räknat med att värmen skulle komma såhär snabbt=) Men oj så härligt det var. Idag är det inte lika varmt, solen lyser men det blåser lite kyligt.
Jag har kommit fram till en sak ihelgen också; Att grilla är ju bara hur mysigt och kul som helst, att få sitta ute och äta lunchen/middagen är helt underbart!=) Vad skönt att det snart är sommar, då blir det nog lite mer av den varan om vädret tillåter...

Nu är det 3 veckor kvar till min examination av C-uppsatsen och känslan av att snart ta examen börjar kännas mer och mer...=) Ska försöka skriva klart uppsatsen den här veckan och lämna in de för feedback innan den slutgiltiga inlämningen är...

Fortsättningen på renoveringen pågår för fullt, slipat och spacklat och målat tak och lite väggar, bilder kommer under den här veckan nångång..

Nu, åter till uppsatsen och tvättandet!=)

Ett sista ord:
"Ingenting är omöjligt, vissa saker tar bara lite längre tid"

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag har just nu lite onda tankar om din text om all sol och värme. Efter massa sol och halv storm här uppe, så hoppades vi på värme. Men ja, du vet ju vad vi fick... SNÖ! Tack å lov for he bort på en gång, men ändå! Kom he mera kommer jag ner till du!

Kram Kusin