tisdag, augusti 30, 2011

Midnattsloppet och semester avklarade

Nu var det ett tag sen jag skrev igen, fast denna gång kan jag skylla på att jag har haft semester. Det är otroligt vad fort 3 veckor kan gå, men skönt har det varit. Nu är det nya utmaningar som väntar och det känns bra!:)

Vad har jag eller vi då gjort dessa 3 veckor? Vi började med en veckas cykling längs Göta Kanal vilket var roligt och fin natur. Vissa etapper var mindre roliga än andra, men härligt! Sedan hem och springa Midnattsloppet, vilket gick över förväntan trots en förkylning innan, första 5km gick i snigelfart, men sen släppte det och fick en bra tid, 56,53 min. Hade mål på 54 min, men men förbättrade iaf resultatet från förra året, så nu har jag lite att jobba med till nästa år;) Nu är siktet inställt på Hässelbyloppet i oktober, eventuellt Sicklaloppet också, jag får se. Annars är det ju satsningen på Halvklassikern nästa år som jag håller på med...jag hoppas verkligen jag kommer genomföra den.

Efter Midnattsloppet begav vi oss norrut till min familj och hade det bra i 2 veckor där. Som vanligt hinns inte allt man planerat att göra. Men utvilad och laddad för att jobba igen blev man iaf, det är bra.a

Inga kommentarer: