onsdag, juni 10, 2009

Mot Norrland

..bär det av imorgon! Nyss hemkommen från jobbet, ska packa det sista nu. Blir en snabbvisit hemhemma, åker tebakts på söndag igen. Vi ska på bröllop, ser jag fram emot massor, det ska bli så roligt! =) Hoppas bara att jag/vi inte glömmer systemkameran hemma, det vore ju förargligt. Skulle vara ganska typiskt mig att glömma en sådan viktig detalj..nåväl, vi är ju två som får hjälpas åt att komma ihåg det.

Jag ska åka tåg hem denna gången, det ska bli spännande=) Sedan blir jag hämtad i Övik va min lillebror, får jag se om jag vågar åka med honom eller inte..hehe...

Jag ska klippa mig på fredag, blir en liten förändring som jag skrev om tidigare, lite ljusare än annars, vi får väl se vart det slutar nånstans, kommer upp en före och efter bild här om det blev bra..;)

Näe, nu måste jag återgå till att samla ihop mina grejjor som ska med och städa undan litegranna också, vill inte att det ska vara stökigt då man kommer tebakts.

1 kommentar:

Marcus sa...

Vill ha en före och efter bild oavsett hur det blir :P