fredag, juni 26, 2009

I sommarens soliga dagar

..vi sjunga var vi går, hallå hallå! Ja, så kanske man kan sjunga nu, vädret är så härligt! Varit soligt hele veckan nu, njuter till fullo. Förvisso jobbar jag men man hinner ändå vara ute, härligt. Så skönt att värmen änteligen hittat hit. Läste just att det skulle bli ett dramatiskt väderomslag nästa vecka, med åska och regn, får väl se hur dramatiskt det blir.;)

Ikväll är det grillning på som gäller, vi ska åka ut med några kompisar till något fint ställe där man kan grilla, vart är inte riktigt fastställt ännu. Egentligen spelar det ingen roll var man åker, lär nog vara mycket folk i grillningstagen iaf:)

Men jag vill ju bada?? När ska det hinnas med? förhoppningsvis är det varmt även nästa helg då jag är ledig, då kanske man kan bada.

Igår var jag och sprang 7 km, gick sådär, inte fullt så bra som jag hoppats på, men men jag tog mig runt på 40 minuter ungefär, ska se om jag kan få till en bättre tid nästa gång jag kör den sträckan. Måste ju ta och spetsa till formen nu...haha=)

Näe, nu ska jag fixa till lite bulgur som vi ska ha till kycklingen vi tänkt grilla..
Ha en trevlig helg allihopa!

Inga kommentarer: