tisdag, juli 19, 2011

Sommar!

Oj, mina blogginlägg duggar inte tätt direkt, det kan ju bero på att det finns mycket annat kul att göra.:)

Semester är inte i sikte ännu, 3 veckor kvar tills dess, den som spar han har;) Men för det hinner jag göra en massa roliga saker. Vi har fått norrländskt besök, först ut var Emma, Björn och lilla E som börjar bli stor, mitt lilla gudbarn! Sedan kom ena delen av ena värdparet ner och hälsade på en natt, mycke trevligt och sedan mamma och co, en norrländdsk helg i början av juni, mycke trevligt!! Nu undrar ni säkert varför jag skriver värdpar? Jo, det är så att jag/vi ska gifta oss, vuxenpoäng! Om 2 månader...det börjar dra ihop sig, så börjar det bli för mycket bröllopssnack
här på bloggen, säg till! That's not the point. Men innan bröllopet ska det hinnas med litegranna, jag ska springa Midnattsloppet, cykling vid Göta kanal och vandring av Högakusten leden skall genomföras, samt hinna med att träffa nära och kära, jag tror jag måste ta semester från semestern efter det:)

Helgen som var tillbringades en dag på Kolmårdens djurpark, fick se alla djuren, åka safari med linbana samt till och med se snöleoparderna! Björnungarna var riktigt söta likaså präriehundarna, dock så var 2 snokar och ringlade runt strutsarna, det gillas inte!! Huvva!!

En tråkig sak hände ihelgen, min morbror, (som jag inte träffat ofta de senaste 15 åren) krockade med sin bil och voltade och bröt nacken, nu hoppas jag på det bästa för han och hans familj...mina varmaste tankar tillägnas honom och hans barn...det är otäckt så snabbt livet kan vändas upp och ner...Trots att jag inte träffat honom på länge så känns det ändå hemskt och jag känner mig helt maktlös..jag hoppas verkligen att han vaknar upp till ett så bra liv som det går...

1 kommentar:

Malin sa...

Grattis Camilla! Så roligt!